RAISE GRUPPEN I MEDIA

Forbes: How To Use Humor To Break Through Barriers

Forbes: How Facing Adversity Helped Them Build Successful Businesses

SISTE NYTT

Forbes: How To Overcome Adversity?

Les intervju med Inger Ellen Nicolaisen i Forbes. I tidlig alder startet Nicolaisen å selge barneklær. I 1984 grunnla hun den første Nikita Hair salongen i Norge. I dag er Nikita den største frisørkjeden både i Norge og Sverige, og har åpnet for franchisemuligheter i USA.

Nikita vinner Gull i Trend Vision Finalen

Sanya Keranen, Artistic Director i Nikita Hair vant gull i selveste finalen i Trend Vision. Det kreative konseptet og ekstraordinære tekniske ferdigheter viser hvilket talent Sanya er, og hun tok førsteplassen i en av bransjens tøffeste lagkonkurranser.

5 Sure Signs You Work for a Great Company

Early on, Nikita Hair founder Inger Ellen Niocolaisen learned that “people don’t care how much you know until they see how much you care.” As leaders, we need to show that we care and we need to practice active listening. It’s not always just the words–there is so much more to it.

SISTE NYTT

Neste stopp: Roma!

Årets Excellence medlemmer ble feiret på vår årlige daglig ledersamling, og utenlandsturen ble avslørt. I år går reisen til selveste Roma hvor våre dyktige ledere skal bli inspirert og nye ideer skal bli til.

Nominert til Årets Herrefrisør

Vi er så stolte av at vår dyktige medlem av kreativt team Sølvi Bjørnevoll, har blitt nominert til Årets Herrefrisør i Norge. Som finalist vil hun delta på det som regnes som frisørbransjens svar på The Oscars hvor vinneren skal kåres.

Sølvi har bakgrunn som både en dyktig frisør med lang erfaring, og er medlem av Nikita Creative Team. I tillegg er Sølvi en sterk inspirasjon for mange gjennom hennes rolle som daglig leder for Norsk Frisørskole i Bergen, hvor hun daglig inspirerer elever som ønsker å bli frisør.

NYHET!

Nikita Hair inngår samarbeid med Åhléns

Nikita Hair åpner nytt shop-in-shop velværekonsept i Stockholm sammen med Åhlèns. Fredag 23. august åpner Åhléns sin første MarketPlace på Fridhemsplan. I varehuset er det fokus på inspirasjon og opplevelser med en variasjon av varemerker innen mote, barn, interiør og skjønnhet. Varehuset tilbyr et bredere sortiment og har alt hva kunden søker på ett sted.